Reklamace

I naše kvalitní doprava udělá někdy chybu. Zboží je pojištěno na 100%. Reklamace řešíme rychle a jasně.

Dopravce přivezl nábytek viditelně poškozený:

Nepřebírejte a nepodepisujte předávací protokol. Nebojte, zboží je pojištěno.

  1. Zavolejte nám na linku +420 774 494 471.
  2. Ihned posíláme zboží nové, nebo objednáváme u výrobce to samé.
  3. Zasíláme opět zákazníkovi.

Převzal(a) jsem nábytek, ale byl poškozený:

V těchto případech řešíme reklamace velmi vstřícně, i když dopravci podepisujete "převzal bez výhrad".

  1. Zjistěte jaký díl, celek, nebo sektor nábytku byl poškozen.
  2. Zavolejte nám na linku +420 774 494 471.
  3. Ihned posíláme, pokud není skladem urychleně objednáváme u výrobce.
  4. Dopravné hradíme my, vy si už jen převezmete bez jakýkoliv poplatků nový nábytek.
  5. Poškozený nábytek vyzvedneme u Vás při dodání nového, v případě drobností nebo jednotlivých částí, necháme u zákazníka. 

Přejeme vám příjemné nakupování nábytku v našem obchodě!

Výdejní místo a expedice internetového prodeje:

Mníšek u Liberce, K Batimě 364,463 31, MAPA 
Telefon: +420 774 494 471, info@zadaranabytek.cz

 Nákup na splátky z pohodlí domova Cetelem na Zadaranabytek.cz